Reklamacje

Postępowanie w przypadku wadliwych produktów

Nawet jeśli wady są niewielkie, możesz być pewien, że niezwłocznie zajmiemy się sprawą i znajdziemy dla Ciebie najlepsze rozwiązanie. Zależy nam na jak najszybszym rozwiązaniu wszelkich problemów, dlatego nie musisz się martwić, że będziesz czekać dłużej niż to konieczne (zazwyczaj wszystko rozwiązujemy w ciągu kilku dni).

Kiedy mogę złożyć reklamację?

Jesteśmy odpowiedzialni za wady produktu spowodowane przez producenta lub sprzedawcę. Nie ponosimy jednak odpowiedzialności za nowe wady i uszkodzenia, zwłaszcza jeśli powstały one w wyniku niewłaściwego użytkowania lub spożycia produktu. Nie ponosimy odpowiedzialności za wady w produktach używanych, jeśli są one związane z użytkowaniem lub zużyciem produktu. Nie ponosimy również odpowiedzialności za wady w produktach używanych (nie nowych) podczas dostawy. Jeśli produkt ma okres przydatności do spożycia, jesteśmy odpowiedzialni za jego zdatność do użytku przez cały określony czas.

Należy pamiętać, że zwiększona wrażliwość lub reakcja alergiczna na zakupiony produkt sama w sobie nie oznacza wady produktu. Wady w darmowych prezentach lub innych bezpłatnych produktach, które nie były częścią Twojego zamówienia, również nie stanowią podstawy do reklamacji. Zdjęcia produktów na naszej stronie internetowej mają charakter poglądowy i nie odzwierciedlają cech produktu (np. rzeczywiste opakowanie może się różnić, ponieważ zostało zmienione przez samego producenta).

Twoje prawa przy składaniu reklamacji

Jeśli produkt jest wadliwy, możemy zaoferować Ci rekompensatę w postaci bonu na zakupy.

Masz również prawo zażądać usunięcia wady poprzez wymianę lub naprawę produktu.

Jeśli jest to niemożliwe lub niepraktyczne finansowo, masz prawo zażądać obniżki zapłaconej ceny. W takim przypadku możesz zatrzymać wadliwy produkt, a my zwrócimy Ci część ceny zakupu. Jeśli uszkodzenie produktu jest znaczne, masz prawo do odstąpienia od umowy kupna. W takim przypadku musisz zwrócić nam towar, a my zwrócimy Ci pełną cenę zakupu.

Jak złożyć reklamację

Jeśli zdecydujesz się złożyć reklamację, skontaktuj się z nami pod adresem pomoc@lipsell.pl, abyśmy mogli Ci pomóc. Pamiętaj o załączeniu formularza reklamacyjnego, który znajdziesz tutaj.

Będziemy informować Cię o postępach w rozpatrywaniu Twojej reklamacji, w tym o jej otrzymaniu, przyjęciu lub odrzuceniu. Informacje przekazywane są drogą mailową lub SMS-ową. Możemy również skontaktować się z Tobą telefonicznie.

Rozpatrzymy Twoją reklamację i niezwłocznie podejmiemy decyzję. Rozpatrzenie reklamacji, w tym znalezienie rozwiązania, nie potrwa dłużej niż 30 dni. W przeciwnym razie masz prawo do odstąpienia od umowy kupna. Do terminowego podjęcia decyzji wymagane jest Twoje zrozumienie i współpraca z nami. Jeśli przesyłka dotarła uszkodzona lub brakuje w niej zamówionych produktów, zalecamy zachowanie całego opakowania przez co najmniej 5 dni roboczych jako dowodu: zdjęcia wad i uszkodzeń przyspieszą proces rozpatrywania roszczenia.

Dane kontaktowe

Chętnie odpowiemy na wszelkie pytania dotyczące składania reklamacji drogą mailową pod adresem pomoc@lipsell.pl.